Magazín matinal de Vilassar Ràdio que arriba a la 15a temporada en antena. Presentat i dirigit per Jaume Cabot, l'actualitat local, comarcal i general i les entrevistes diàries a persones de tots els àmbits, centra l'atenció del programa. Compta amb una vintena de col·laboradors/es que parlen d'esports, teatre, cinema, gestió emocional, sexe, cuina, salut, consum, benestar femení, tarot, tertúlies d'avis i joves, etc. Tot servit de dilluns a divendres de 10 h a 13 h del matí amb vitalitat!
En la primera trobada "Entre dones" d'aquest 2023, la Berta Escoda ens ha portat de convidada l'Annabel Martbau, emprenedora i coach de poder personal. Experta en gestió d'equips i persones, desenvolupant el talent a nivell empresarial. Com ells mateixa diu, se l'ha fotut unes quantes vegades, però l'important és tornar-se a aixecar. La setmana que ve el torn serà per la Gemma Cazorla.
Aquest nadal les cartes dels nens, nenes i adolescents han estat carregades de videojocs. Les persones que estem amb infants ja portem mesos sentint comentaris del tipus “Demanaré als reis la Nintendo Switch”, “Aquest any segur que els reis em porten el nou fifa” o “només he demanat la Play 5 per a assegurar-me que me la porten”. Hem parlat de la gestió de tot plegat amb la Cristina Blanquer.
Avui, excepcionalment amb l'alumnat de 1 de Batxillerat, (els de 4t d'ESO no podien assistir), hem parlat d'aspectes relacionats amb les festes de Nadal. Pare Noel (Santa Claus, Sant Nicolau) versus els reis d’orient. Dues tradicions diferents que actualment conviuen aquí (als països d’Europa i als USA només tenen el Pare Noel!). Cada cop hi ha més imputs per al consum. Al Pare Noel i als Reis, ara ja se’ls afegeix el Black Friday. Decoració nadalenca, regals, beure, menjar, roba, .... tot en excés. Comprar per comprar, menjar per menjar, ... La publicitat al primer món ha normalitzat el sobre consum. Convertim els desitjos i les aspiracions en necessitats. Com més regals o consum li donem menys valor a les coses materials. Tot plegat fa que tinguem una manca d’il·lusió i com a conseqüència tenim cada cop menys tolerància a la frustració. Som persones hiperregalades, és a dir, hiperconsumistes